Στη ΝΔ αλλοιθωρίζουν προς το "κίνημα", όπως αποκαλείται από πολλούς, "δεν πληρώνω, δεν πληρώνω", τα διόδια. Μάλιστα ο τομεάρχης οικονομικών Νότης Μηταράκης, ενώ απέφυγε να πάρει θέση απέναντι στο φαινόμενο, αναρωτήθηκε τι να είναι αυτό που προκαλεί την αντίδραση των πολιτών.
Ο κ. Μηταράκης μπορεί να είναι δικαιολογημένος να έχει τέτοιες απορίες, καθώς ζούσε στο Λονδίνο τα τελευταία 15 χρόνια. Αλλά θα όφειλε να γνωρίζει ότι οι αντιδράσεις οφείλονται στα υπερβολικά διόδια, στους υπερβολικά πολλούς σταθμούς διοδίων, αλλά και στο γεγονός ότι οι πολίτες καλούνται να πληρώσουν για δρόμους που δεν έχουν κατασκευαστεί, οφείλονται στις συμβάσεις παραχώρησης για την κατασκευή τμημάτων των εθνικών οδών.
Οι συμβάσεις αυτές δεν προέκυψαν από μόνες τους. Τις συνομολόγησε και τις υπέγραψε με τους εργολάβους η κυβέρνηση του κόμματος που εκπροσωπεί, με υπουργό τον Γιώργο Σουφλιά, τον οποίο μπορεί ο κ. Μηταράκης και, γιατί όχι, η ηγεσία της ΝΔ, να καλέσει τον "Σαρακατσάνο" να εξηγήσει γιατί υπέγραψε τις συγκεκριμένες συμβάσεις. Για να υποστηρίξουν οι εργολάβοι το κόμμα του; Για να εξασφαλίσει ο ίδιος, μέσω της υποστήριξης, την επανεκλογή του; Για να πληρώνουν οι πολίτες φθηνότερα διόδια; Για κάτι άλλο και τι;
Η ΝΔ οφείλει μια καθαρή απάντηση στους πολίτες. Ήταν ορθή η τότε απόφασή της να κάνει αυτές τις συμβάσεις; Αν ναι, να το πει καθαρά και να βγει να τις υποστηρίξει. Αν όχι, να τις αποκηρύξει. Έτσι θα βοηθήσει στην επαναδιαπραγμάτευσή τους. Επίσης θα έχει τη δυνατότητα να φανεί χρήσιμη προτείνοντας και το είδος της διαπραγμάτευσης που πρέπει να γίνει, ώστε οι αναθεωρημένες συμβάσεις να είναι προς όφελος όλων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου